Жаңа білім беру бағдарламасы

7M01404 Дене шынықтыру және спорт педагогтарын даярлау в АГЭУ

Пәндер

  • Басқару психологиясы

    Пән басқару психологиясының теориялық және әдіснамалық негіздерін; басқарудың негізгі әлеуметтік-психологиялық мәселелерін және оларды шешу жолдарын зерттеуге; жеке тұлға мен ұжымның маңызды әлеуметтік-психологиялық сипаттамаларын, басқару психологиясының көмегімен кәсіби, тұлғааралық және тұлғаішілік мәселелерді зерттеу әдістерімен танысуға бағытталған. Адамдармен байланыс орнату, қызметкерлерді өз бастамалары мен ұсыныстарының орындылығына сендіру, ұжымда қолайлы моральдық - психологиялық климат құра отырып, қызметкерлерді ұйымдастыру және біріктіру

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Шет тілі (кәсіптік)

    "Шет тілі" пәнінің аспектісінде магистранттар үшін көпшілік алдында сөйлеу дағдыларын дамыту (баяндама, пікірталас), ақпарат алу мақсатында арнайы әдебиеттерді оқу дағдыларын дамыту, әдебиеттерді мамандық бойынша рефераттау, аннотациялау және аудару негіздерімен танысу, Жарияланымдар дайындау және хат алмасу үшін негізгі жазу дағдыларын дамыту жүзеге асырылады. Мамандық тілін оқыту кәсіби-бағдарланған материалда жүргізіледі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ғылымның тарихы мен философиясы

    "Ғылым тарихы мен философиясы" курсы магистранттардың ғылыми ойлау мәдениетін қалыптастырады, ғылыми-зерттеу қызметінің аналитикалық қабілеттері мен дағдыларын дамытады. Курс ғылым құбылысының проблемаларына арнайы талдау пәні ретінде енеді. Ғылым тарихы мен теориясы және ғылымның философиялық, әлеуметтанулық талдауы туралы түсінік береді. Ғылыми гипотезалар мен теорияларды қалыптастыру ғылымының даму заңдылықтары, сондай-ақ әлеуметтік танымның ерекшелігі туралы түсінік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 3
  • Жоғары мектептің педагогикасы

    Бұл пәнде жалпы педагогикалық заңдылықтар жүйесі баяндалады, педагогикалық процестің қозғаушы күштері, оқыту мен тәрбиелеу принциптерінің өзара байланысы, жоғары мектептің тұтас оқу-тәрбие процесінде оқыту мен тәрбиелеу процестерінің бірлігі ашылады. Оқу-тәрбие процесінің мазмұны қазіргі ғылыми-педагогикалық принциптер негізінде ашылады және қоғамда болып жатқан қоғамның саяси, әлеуметтік-экономикалық өміріндегі өзгерістерді ескере отырып талданады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 4
  • Жоғары мектептегі оқытудың инновациялық технологиялары

    Пән дене шынықтыру және спорт мамандарын даярлаудағы қазіргі педагогика ғылымының және оқытудың инновациялық технологияларының негізгі даму тенденцияларын ашады. Білім берудегі инновациялық технологияларды зерттейді: Fishbone, smart learning, Сингапур оқыту әдістері, Google Forms, модульдік оқыту технологиялары және білім беру ақпаратының визуализациясы. Қазіргі кезеңдегі қоғам дамуындағы инновациялық технологиялардың маңызын, олардың жоғары оқу орындарындағы орны мен рөлін зерттейді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Жасөспірімдер спортының теориялық және әдістемелік негіздері

    Жасөспірімдер спортының теориялық және әдістемелік негіздері пәні: - жасөспірімдер спортының теориясы мен әдістемесінің негіздерін, - спорт саласындағы ғылыми-әдістемелік қызметтің негіздерін, - жас спортшылармен сабақтардың жас ерекшеліктерін, - жас спортшылардың дене қасиеттерін дамыту ерекшеліктерін, - жас спортшыларды даярлаудағы педагогикалық бақылауды, - жас спортшыларды даярлаудағы оқу-жаттығу процесінің құралдары мен әдістерін ашады. мамандандырылған дайындық кезеңі.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене рекреациясы

    Дене рекреациясының мәні, жалпы заңдылықтар, жұмыс істеу, бағытталған пайдалану. Рекреациялық қызмет туралы жалпы түсінік. Рекреациялық қажеттіліктер. Сабақтардың жүйесі мен циклдері. Көркемөнерпаздар негізінде сабақтарды ұйымдастыру формалары. Әр түрлі спорт түрлерінен дербес дене жаттығуларымен айналысу: таңертеңгі гимнастика, серуендеу, жүгіру және басқа да белсенді демалыс түрлері. Жұмыс күнінен кейін қалпына келтіру құралдары. Рекреациялық ресурстарды пайдалану, қорғау және оңтайландыру.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтырудың рекреациялық формасының теориясы мен әдістемесі

    Дене шынықтырудың рекреациялық формасының теориясы мен әдістемесі пәні дене шынықтырудың рекреациялық формасының мәнін ашады. Халықтың денсаулығын нығайту және дене шынықтыру-ойын-сауық демалысын ұйымдастыру.Таңертеңгі гигиеналық гимнастика-бұл жаттығудың жаппай және кең таралған түрі. Таңертеңгі гимнастиканың негізгі мақсаты және оның гигиеналық әсері. Дене шынықтырудың рекреациялық түрінің жаппай түрлері. Психикалық және физикалық өнімділікті қамтамасыз ететін дене шынықтыру құралдары.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Гимнастиканың сауықтыру түрлері

    Пәннің мазмұны магистранттардың жаттығуларды кешенді әсер ететін гимнастиканың сауықтыру түрлерінің спортшыларының оқу-жаттығу процесінде қолдануды ұйымдастыру және дағдыларын игеруге; бағдарламаның теориялық бөлімдерін практикада қолдана білуге бағытталған. Ритикалық гимнастиканың бағыттарына мыналар жатады: классикалық аэробика, негізгі қадамдарды қолданатын гимнастика, әртүрлі заманауи би стильдері мен бағыттары қолданылатын би, заттар мен құрылғыларды қолданатын аэробика.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Таңдалған спорт түрінің теориясы, әдістемесі және практикасы (ЖОО - да және жоғары жетістіктер спортында)

    Пән магистранттарда әдістемелік, ұйымдастырушылық және тәжірибеге бағдарланған спорттық іс-әрекеттің білімін, іскерлігі мен дағдыларын қалыптастыруға, ЖОО-да және спортта жоғары жетістіктер сабақтарын өткізуге, таңдаған спорт түрі саласында игерілген білімді, іскерліктер мен дағдыларды кеңейтуге және тереңдетуге; одан әрі өзін-өзі дамыту және өзін-өзі жетілдіру үшін қажетті кәсіби тәжірибе алуға; теориялық -кәсіби салада жұмыс істеу үшін қажетті әдістемелік құзыреттіліктер.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спортшыларды даярлау жүйесіндегі педагогикалық және медициналық-биологиялық бақылау

    Спортшыларды даярлау жүйесіндегі педагогикалық және медициналық-биологиялық бақылау пән деректері кешенді талдау және биопедагогикалық тестілеу кезінде кәсіби қызмет процесінде ақпаратты статистикалық өңдеудің заманауи әдістерін зерттеуге және қолдануға бағытталған. Дене тәрбиесі мен спорттық дайындықтағы кешенді (педагогикалық және медициналық-биохимиялық) бақылаудың негізгі әдістері мен ұйымдастырылуын ашады. бұл жаттықтырушы немесе спортшының өзі функционалдық жағдайды, өнімділікті және денсаулықты басқара алатын құралдар.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Бұқаралық спорттағы дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары

    Бұқаралық спорттағы дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары пәндері: - Дене шынықтыру-сауықтыру технологиялары мен спорт саласындағы теориялық білімді игеруге және оларды дамудың қазіргі кезеңіндегі интеграциялау жолдарына; - гимнастиканың құралдарын, әдістерін зерделеуге, сауықтыру түрлерін: пішіндеу, созу, калланетика, атлетикалық және ритмикалық гимнастиканы ұйымдастыру мен өткізуге; - ОВГ қолдану әдістемесіне бағытталған спортшылардың қажетті физикалық қасиеттерін дамыту үшін

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық іс-шараларды жоспарлау және ұйымдастыру

    Пән дене шынықтыру-спорттық іс-шараларды іске асыру процесін Стратегиялық жоспарлау мен басқарудың негіздерін ашады. Оқыту барысында дене шынықтыру-спорттық іс-шаралар нарығын бағалау әдістері, коммуникациялық ықпал ету құралдары, билет бағдарламасы, еріктілермен жұмысты ұйымдастыру, қаржылық қамтамасыз ету аспектілері, іс-шараның көрсетілімін ұйымдастыру қарастырылады. тәрбие: ақыл-ой, адамгершілік, еңбек, эстетикалық, демек, онымен айналысатын адамның қоғамдағы дамуына үлкен әсер етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • ЖОО-ның заманауи технологиялары

    Пән оқыту технологияларының маңызды сипаттамаларын ашады: тиімділік, үнемділік, Эргономика, пәнді оқудағы жоғары мотивация. Оқытудың қарқынды әдістерін қолдануға көмектеседі (коммуникативті технология, ойын технологиясы, проблемалық оқыту). Ақпараттық-коммуникациялық технологияларды, оқытудың техникалық құралдарын қолдануды, қашықтықтан оқытуды, көп деңгейлі (сараланған) оқытуды, модульдік оқытуды қарастырады. Ашықтық, адалдық, ізгі ниет, жанашырлық, өзара көмек сияқты құндылықтарды тәрбиелеуге бағытталған және әр оқушының жеке ерекшеліктеріне сәйкес білім беру қажеттіліктерін қамтамасыз етеді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дененің таңдалған спорт түріне бейімделу негіздері/

    Таңдалған спорт түріне бейімделу негіздері пәні дене шынықтыру және спортпен шұғылдану кезінде спортшылар мен студенттердің денесінің бейімделу қабілеттерін басқаруға қажетті білім, Дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Спорттық дайындық процесін тиімді басқару оның құрылымдық компоненттерін оңтайландыруға негізделген, бұл спортшының функционалды жағдайын және дененің жаттығу және бәсекелестік жағдайларына бейімделу ерекшеліктерін бақылауға мүмкіндік береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт маркетингі

    Пән дене шынықтыру-спорт ұйымдарының қызметіне қатысты маркетингтің негізгі технологиялары мен құралдарын, дене шынықтыру-спорт қызметтерін жобалаудың және өндіруді ұйымдастырудың негіздерін (мақсаты, сапасы және бәсекеге қабілеттілік деңгейі бойынша) ашады. Оқыту барысында дене шынықтыру-спорт қызметтерін тиімді ілгерілету үшін маркетингтік коммуникациялар, баға белгілеу әдістері, зерттеу және нарықты сегменттеу қарастырылады. Дене шынықтыру және спорт саласындағы Маркетинг қазіргі қоғам өмірінің ажырамас бөлігі болып табылатын объективті шындықтың бөлігі болып табылады

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Болашақ маманның шығармашылық әлеуетін арттыруда өзін-өзі жетілдіруі

    Бұл пән болашақ мамандардың өзін-өзі жүзеге асыруына және шығармашылық әлеуетін дамытуға ықпал етеді, педагогикалық шеберлікті педагогикалық мәдениеттің құрамдас бөлігі ретінде, кәсіби-педагогикалық қызметті педагогикалық шеберліктің қалыптасуының негізі ретінде қалыптастырады. Білім беру саласындағы кәсіби маманның өзін-өзі жүзеге асыруына, оқу-тәрбие процесін ұйымдастыруға, педагогикалық процесс қатысушыларымен педагогикалық өзара іс-қимылға және мұғалімнің өзін-өзі жүзеге асырудың негізі ретінде кәсіби ойлауына ерекше назар аударылады.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттық адаптология

    Пән Жаңа ғылыми бағыттарды— оқушылардың дайындығын бағалау үшін спорттық-педагогикалық адаптологияны; оқу-жаттығу процесін құру әдістемесін, жүктемелердің орындылығын анықтауды, жарыс және жаттығу қызметі барысында ағзаның бейімделу процестерінің физиологиялық негіздемесін зерттеуге бағытталған. Студенттер спорттың физиологиясы мен биохимиясын терең білуді талап ететін спорттық дайындықты басқару саласындағы жаңа тәсілдерді меңгереді, сондай-ақ осы бейіндегі әмбебап мамандардың еңбек нарығының сұранысына жауап береді.

    Оқу жылы - 1
    Семестр - 2
    Несиелер - 5
  • Спорттағы физиологиялық бақылау әдістері

    Физикалық дамуды бағалау әдістері. Физикалық дамуды зерттеу нәтижелерін бағалау. Орталық және перифериялық жүйке жүйесінің функционалдық жағдайын зерттеу әдістері. Сенсорлық жүйелерді басқару әдістері. Кардио-респираторлық жүйенің тыныштықта және физикалық күш салу кезіндегі қызметін бақылаудың физиологиялық әдістері. Қан, эндокриндік жүйе, ас қорыту және шығару функцияларын бақылау әдістері. Спортшылардың физикалық көрсеткіштерін бақылау әдістері.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мен спорттағы ғылыми зерттеудің әдіснамалық негіздері

    Пән ФКиС бойынша ғылыми жұмыстарды және магистрлік диссертацияны орындау теориясының, әдістемесінің және практикасының қазіргі заманғы мәселелері бойынша құзыреттерді қалыптастыра отырып, ғылыми зерттеудің жалпы әдіснамасы бойынша білім алуға бағытталған. Дене шынықтыру және спортпен шұғылданушылардың жалпы дене дайындығын бағалау үшін дене шынықтыру және спорттық жаттығулар теориясы мен практикасының әртүрлі салаларындағы өзекті зерттеулерді зерттейді

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру және спорт менеджменті

    Пән магистранттарда дене шынықтыру және спорт саласындағы менеджмент негіздерін меңгеру үшін қажетті ғылыми-әдістемелік базаны қалыптастыруға бағытталған. Оқыту барысында басқару шешімдерін қабылдау технологиялары, мемлекеттік және коммерциялық ұйымдардағы менеджменттің ерекшеліктері, мамандарды даярлау жүйесі және персоналды басқару қарастырылады. нарық жағдайында әрекет ететін дене шынықтыру және спорт ұйымдарын тиімді басқару теориясы мен практикасы

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мен спорттағы психологиялық бақылау

    Дене шынықтыру мен спорттағы психологиялық бақылау пәні психологиялық бақылаудың әдіснамалық аспектілерін, психологиялық бақылау әдістерінің сенімділігін, жарамдылығы мен өкілдігін, сондай-ақ спорттың әртүрлі түрлеріндегі бақылаудың психологиялық ерекшеліктерін ашады. Оқу және бәсекелестік процестің әртүрлі кезеңдеріндегі психикалық дайындықтың негізгі компоненттерін, сондай-ақ спортшының бәсекеге қабілеттілікке психикалық дайындығының негізгі компоненттерін өлшеу әдістерін зерттеу.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Сыни ойлауды дамыту технологиялары

    Пән Жаңа ғылыми бағыттарды— оқушылардың дайындығын бағалау үшін спорттық-педагогикалық адаптологияны; оқу-жаттығу процесін құру әдістемесін, жүктемелердің орындылығын анықтауды , жарыс және жаттығу қызметі барысында ағзаның бейімделу процестерінің физиологиялық негіздемесін зерттеуге бағытталған. мақсатты операциялардың саналы, іс жүзінде игерілген жүйесі, оны пайдаланатын субъектілердің жеке ерекшеліктеріне қарамастан, берілген шарттар шеңберінде объективті түрде жобаланған нәтиже береді.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спортшылар денесінің функционалдық дайындығының физиологиялық негіздері

    Спортшылар денесінің функционалдық дайындығының физиологиялық негіздері пәні зерттеуге бағытталған функционалдық дайындық және қазіргі спорттағы физикалық өнімділікті бағалау. Спортшылардың функционалдық дайындығының құрылымы. Спортшылардың функционалдық дайындығы компоненттерінің сипаттамасы. Функционалдық дайындықты арттыру механизмдері. Спортшының функционалды дайындығын анықтайтын факторлар. Биоэнергетикалық резервтер. Функционалды қуат. Физикалық қасиеттерді дамытудың физиологиялық механизмдері. Жеке бейімделу биологиялық қабілеттері. Биоритмдердің өнімділікке әсері. Дене шынықтырудың физиологиялық негіздері

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Дене шынықтыру мен спорттың ғылыми-педагогикалық негіздері

    Пән кәсіптік білім беру құрылымында дене шынықтыру мен спортты зерделеуге, ЖОО-да ғылыми-зерттеу және әдістемелік жұмыс әдістерін меңгеруге, нақты кәсіптік салада модельдеу, жобалау және басқару жөніндегі қызмет алгоритмдерін меңгеруге бағытталған. оқытудың, тәрбиелеудің, білім берудің педагогикалық категорияларының мәні мен ерекшелігі, дене шынықтыру және спорт саласындағы университет студенттерінің оқу-танымдық іс-әрекетін өзін-өзі басқару жүйесінің теориялық негіздері көрсетілген

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Спорттық дайындықты басқарудың заманауи биотехнологиялары

    Пән педагогтың практикалық қызметінде қолдану ерекшеліктерін, спорттық қызмет үшін медициналық-биологиялық маңызды көрсеткіштерді тестілеу деректерін талдауға кешенді ғылыми көзқарасты және спортшыларды даярлауды тиімді сараланған басқару үшін көлемі, қарқындылығы, демалыс аралықтары бойынша спорттық жүктемелердің ғылыми негізделген үйлесімін зерттеуге бағытталған. ішкі жұмыс құрылымының ұқсастығына негізделген қазіргі интегративті ғылымдардың мысалы болып табылады объектілер дәстүрлі пәнге жатпайды.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Оқытуға зерттеу тәсілінің заманауи мәселелері

    Пән магистранттардың заманауи педагогиканың заманауи теориялары, тәсілдері мен тұжырымдамалары туралы мәліметтерді игеруін қамтамасыз етеді. Соңғы заманауи педагогикалық теориялармен, тәсілдермен және тұжырымдамалармен таныстырады. Магистранттардың педагогикалық ой-өрісін кеңейтеді, оқытуды технологияландырудың жаңа педагогикалық құралдарымен және заманауи негіздерімен қаруландырады. Ақпараттық жүйелердің қарқынды дамуы тән қазіргі заманғы постиндустриалды қоғам шығармашылық бастамаға сұранысты едәуір арттырады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оңалту жүйесіндегі бейімделгіш дене шынықтыру

    Пән ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің дене шынықтыру және спорттық дайындығын жетілдіру жүйесін білуге бағытталған. Бейімделу спортына әртүрлі білім беру қажеттіліктері бар студенттерді оңалтудың және оқытудың заманауи әдістерін игеру және оларды бәсекеге қабілетті қызметке дайындау. Табиғат жіберген және оның қолда бар дене-қозғалыс сипаттамалары мен рухани күштерінің жұмыс істеуі, оларды әлеуметтік және жеке маңызды субъект ретінде мүмкіндігінше өзін-өзі актуализациялау үшін үйлестіру.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 1
    Несиелер - 5
  • Зерттеу практикасы

    Зерттеу практикасының нәтижесінде магистрант кәсіби білімін жүйелейді, кеңейтеді және бекітеді, өзіндік ғылыми жұмыс, зерттеу және эксперимент жүргізу дағдыларын меңгереді; практика түрлерін, практиканың құрылымын, мазмұнын, оны жүргізу тәсілдерін, магистратура ОP құрылымындағы зерттеу практикасының орнын, практикадан өту кезінде пайдаланылатын білім беру технологияларын, зерттеу практикасын оқу-әдістемелік, ақпараттық және материалдық-техникалық қамтамасыз етуді зерделейді, сондай-ақ практикадан өту нәтижесінде басқа да құзыреттер қалыптастырылады.

    Оқу жылы - 2
    Семестр - 2
    Несиелер - 8

Профессии

Оқыту нәтижелері

  • Жас спортшылардың жас ерекшеліктерін және дене даярлығын ескере отырып, оларды дайындау бағдарламасын әзірлеу және спортшыларды дайындау процесінде стандартты емес мәселелерді шешу.
  • Дене шынықтыру мен спорттағы қызметті басқару, жоспарлау және ұйымдастыру тәуекелдерін талдау және синтездеу.
  • Педагогикалық үдерісті, сонымен қатар менеджментке негізделген инклюзивті білім беруді, оқушылардың спорттық жетістіктерін өлшеу технологиясын, дене шынықтыру және спорт пәндерін оқытудың заманауи әдістерін, цифрлық мәдениетті басқару;
  • Ғылыми зерттеу әдістерін, психологиялық-педагогикалық іс-әрекет негіздерін және кәсіби салада өзін-өзі жетілдіруге бағытталған шет тілдік білім берудің терең коммуникациялық дағдыларын меңгеру.
  • Жоғары оқу орындарында және жоғары жетістіктер спортында жұмыс істеудің әдістемелік, ұйымдастырушылық және практикалық негіздері бойынша білімді, іскерлікті және дағдыларды интеграциялау
  • Бәсекеге қабілетті және жаттығу кезінде дененің бейімделу процестерін модельдеу арқылы спортшылардың дайындығының ғылыми мәселелерін және оларды шешу жолдарын анықтау бойынша кәсіби құзыреттіліктерге ие болу.
  • Зерттеу мәліметтерін өңдеуге, есептеулерді талдауға және қорытындыларды негіздеуге арналған эмпирикалық құралдарды иеленуді көрсету
  • Заманауи білім берудегі инновациялар мен реформалар, көп сатылы үздіксіз оқыту жүйесі, жоғары білім мен инновациялық жобалардың интеграциясы туралы білімдерін көрсету.
  • Университетте таңдаған спорт түрі бойынша білім беру саласындағы ғылыми-зерттеу және ғылыми-әдістемелік қызметтің негіздерін, жоспарлау және құжат айналымының әдістерін меңгеру.
  • Психологиялық бақылау әдістерін және әрекеттегі тұлғаның психологиялық ерекшеліктерін зерттеу дағдыларын меңгеру.
Top