Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Жарнамадағы, музыкалық клиптердегі және басқа да экрандық өнердегі ғылыми зерттеу әдістері
-
Курстың мақсаты – жарнамадағы шығармашылық туралы оқыту, жарнамалық өнімді мәдениеттану тұрғысынан зерттеу, талдау және жарнамалық өнімнің тұтынушыға тиімді әсерін нығайту мақсатындағы креативті толтыруына байланысты шешу жолдарын әзірлеу дағдылары қалыптастырылады.
-
Образовательная программа 7M02101 Режиссура
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1