Индустриалдық маркетинг

  • Пән индустриялық маркетингті ұйымдарға экономикалық операцияларды кеңейту, нарықта алға жылжу, қазіргі жағдайда пайда табу үшін қажет маркетинг түрі ретінде қарастырады кәсіпорындар өнеркәсіптік нарықтардағы дербес экономикалық бірліктер болып табылады, әртүрлі өндірістік қажеттіліктер мен қажеттіліктер үшін өнімді сатады және сатып алады. Сатып алушы мен сатушы ретінде кәсіпорын жеткізушілерді таңдау, тауарлардың сапасы, жеткізілім көлемі, сақтау шарттары, тауарлық-материалдық құндылықтар деңгейі туралы көптеген шешімдер қабылдауы керек
  • Образовательная программа 6B04109 Маркетинг
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 2
Top