Маркетингтік зерттеу

  • Пән тұтынушылардың, делдалдардың, жеткізушілердің, бәсекелестердің және тұтастай алғанда нарық конъюктурасын зерттеу қажеттілігін алдын ала анықтайды. Маркетингтік зерттеулердің сенімді нәтижелері корпоративті (портфолио, өсу, бәсекеге қабілетті), функционалдық және аспаптық стратегияларды негізге ала отырып, тәуекелділікті төмендетуге мүмкіндік береді. Маркетингтік зерттеулердің негізгі мақсаты - нарық қатысушыларының бәсекелестік артықшылықтарын арттыра отырып,объективті ақпаратпен және талдау материалдарымен қамтамасыз ету
  • Образовательная программа 6B04109 Маркетинг
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top