Тактикалық маркетинг

  • Пән маркетингтік қызметтің бұрын тұжырымдалған қысқа мерзімді (алдағы 1-1, 5 жылға) мақсаттарына қол жеткізуге болатын іс-шаралар кешенін әзірлеумен байланыс ретінде қарастырылады. Тактикалық маркетингтің негізгі міндеті-әлеуетті клиенттердің назарын аудару және оларды сатып алуға ынталандыру. Ол сату көлемін ұлғайту, бренд туралы хабардарлықты арттыру және сұраныс сәтін құру сияқты қысқа мерзімді мақсаттарға бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04109 Маркетинг
  • ВУЗ
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top