Маркетинг негіздері және PR

  • Студенттер маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік зерттеулер жүргізудің тәсілдерін, PR-ны ықтимал мүдделі тараптармен тығыз қарым-қатынас, өзара түсіністік және ынтымақтастық үшін пайдалануды меңгереді. Практикалық сабақтарда және өзіндік жұмыста студенттер ұйым қызметкерлеріне маркетингтік зерттеулер жүргізеді, ішкі және сыртқы еңбек нарықтарындағы таңдаулы жұмыс беруші ретінде ұйым брендін қалыптастыру бағыттарын анықтайды.
  • Образовательная программа 6B04110 Адам ресурстарын басқару
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top