Маркетингтік аудит

  • «Маркетингтік аудит» пәні болашақ мамандардың компанияның нарықтағы орны туралы сенімді және объективті түсінік алу үшін маркетингтік қызметке тәуелсіз талдау жүргізу дағдыларын дамытуға бағытталған; кәсіпорынның бәсекеге қабілеттілігі; одан әрі дамыту мүмкіндіктері. Пәнді оқу кезінде маркетинг жүйесінің тиімділігін бағалау әдістері қарастырылады. Маркетинг қызметінің аудитін жоспарлау және ұйымдастыру мәселелері зерттеледі.
  • Образовательная программа 7M04129 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top