Маркетинг

  • Пәннің мақсаты – маркетинг саласындағы білімді қалыптастыру және ұйымды басқаруда маркетингтік технологияларды қолданудың практикалық дағдыларын дамыту. Пән маркетингтің теориялық негіздерін, маркетинг концепцияларын және нарықтық процестерді зерттеуге бағытталған; тұтынушылық мінез-құлық және сұранысты қалыптастыру теориясын түсіндіру; маркетингтік стратегия үшін ұйымның сыртқы және ішкі ортасын талдау; кәсіпорынның өнім, баға, маркетинг және коммуникация стратегияларын әзірлеу.
  • Образовательная программа 6B11301 Логистика (сала бойынша)
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top