Коммерциялық маркетинг ( жетілдірілген курс)

  • Бұл пән білім алушылардың маркетингтік басқару саласындағы білімді қолдану салалары туралы түсінік алуын және алынған білімді тауарлар мен қызметтер нарығында пайдалануды, сондай-ақ кәсіпорындағы маркетингтің жоспарлы, болжамды, бақылау, тексеру, ұйымдастыру, үйлестіру және ақпараттық-зерттеу функцияларын басқаруда дағдыны дамытуды; негізгі рәсімдерді орындау және операциялық әдіспен қолдану бойынша практикалық дағдыларды игеркді көздейді.
  • Образовательная программа 7M04114 Мемлекетік және жергілікті басқару
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top