Маркетинг

  • Курста маркетингтің теориялық негіздері, маркетингтік жүйелер, маркетингтік орта, маркетингтік қызметті басқару және ұйымдастыру, тұтынушы нарықтарындағы клиенттердің мінез-құлықтары, нарықты сегменттеу және позициялау, маркетинг жүйесіндегі тауар саясаты оқытылады. Нарықтық стратегияда, баға саясатында, өнім дистрибуциясы мен маркетингінде, коммуникациялық саясатта, тауарлардың бәсекелестігі мен бәсекеге қабілеттілігінде, маркетингті жоспарлау мен бақылауда жаңа өнімдер қарастырылады.
  • Образовательная программа 6B04109 Қаржы
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top