Анимация және визуалды эффектілер 2

  • Пәнді игеру мақсаттары-үш өлшемді графиканың кәсіби объектілерін құрумен және жобаларды орындау кезінде оларды өз жұмысында одан әрі пайдаланумен байланысты қойылған міндеттер кешенін шешуге қабілетті көркем анимация және компьютерлік графика саласындағы жоғары білікті мамандарды кәсіби даярлау; модельдеу мәдениетін игеру; жеке компьютерде үш өлшемді ортада жұмыс істеудің практикалық дағдыларын игеру. Оқыту нәтижесінде студенттер: авторлық анимациялық туындыларды жасау кезінде өз білімдері мен дағдыларын қолдана білуі; анимация және компьютерлік графика саласында авторлық туындылар мен туындыларды жасау кезінде шығармашылық процесте пайдаланылатын техникалар мен технологиялар саласында өз білімдерінің, біліктері мен дағдыларының барлық диапазонын іске асыру қабілетіне ие болуы тиіс.
  • Несиелер 2
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top