Анимация және визуалды эффектілер 1

  • Пәнді меңгерудің міндеттері көркемдік анимация және компьютерлік графика саласында кәсіби үш өлшемді графикалық объектілерді құруға және оларды өз жұмысында әрі қарай пайдалануға байланысты міндеттерді шешуге қабілетті жоғары білікті мамандарды кәсіби даярлау болып табылады. жобаларды іске асыру; - модельдеу мәдениетін және фотореализм принциптерін меңгеру; - дербес компьютерде үш өлшемді ортада жұмыс істеудің практикалық дағдыларын меңгеру. Оқыту нәтижесінде білім алушылар: авторлық анимациялық туындыларды жасау кезінде алған білімдері мен дағдыларын қолдана білуі; анимация және компьютерлік графика саласындағы авторлық шығармалар мен шығармаларды жасау кезінде шығармашылық үдерісте қолданылатын әдістемелер мен технологиялар саласында өзінің білім, білік және дағдыларының толық спектрін жүзеге асыру мүмкіндігі болуы;
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top