Туризмдік бизнесте ақпараттық-жарнама қызмет

  • Пәннің мақсаты Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызметтің принциптері мен әдістерін зерттеу болып табылады. Бұл курс тұтынушыға әсер ету нысандары мен құралдарын қолдануды; жарнамалық қызметті жоспарлауды; жарнамалық өтініштерді әзірлеуді; жарнаманы тарату құралдарын таңдауды; жарнаманың бюджетін қалыптастыру мен тиімділігін бағалауды, жарнамалық іс-шараларға бақылауды, тұтынушылардың қалауын талдауды қамтиды.
  • Образовательная программа 6B11129 Халықаралық туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top