Стратегиялық менеджмент

  • Курс компанияның бизнес-моделін және компаниялардың, индустрияның технологиялары мен экономикасына әсер ететін өзгерістердің ықтимал сценарийлерін ескере отырып, стратегиялық әлеует пен стратегиялық тәуекелдерді талдаудың тұжырымдамалық тәсілдерін зерттеуге бағытталған. Компания ресурстарын басқару бойынша тәуекелге бағдарланған шешімдер қабылдау контекстінде компанияның стратегиялық мақсаттарын, бәсекелестік артықшылықтарын және мақсат ағашын анықтау, бизнестің сыртқы және ішкі ортасын талдау әдістері, компания ресурстарын стратегиялық басқару әдістері, әртараптандырылған компанияның портфельдік талдауы, бәсекелестік стратегиялардың түрлері және стратегиялық баламаларды таңдау мәселелері қамтылады. Жеке тақырыптар корпоративтік тәуекел менеджментін дамыту бағыты ретінде бизнесті ESG-трансформациялау тәсілдерін зерттеуге арналған. Оқыту нәтижелеріне нақты қазақстандық және шетелдік компаниялардың (best practices) кейстерін талдау, компания басшыларын тарта отырып, ESG-трансформациялау бойынша сторрителинг әдісі, компаниялардың кейстері бойынша стратегиялық сессиялар өткізу, нақты қазақстандық компаниялардың бәсекелестік позициясын стратегиялық талдау бойынша топтық жобаларды орындау арқылы қол жеткізіледі.
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top