Трейд-маркетинг және электрондық коммерция

  • Курс білім алушыларда маркетингтің қазіргі заманғы тұжырымдамаларын және коммерциялық операцияларды жасау технологияларын қоса алғанда, электрондық коммерция негіздерін пайдалана отырып, қазіргі заманғы ұйымды басқару үшін қажетті білімді, іскерлікті және практикалық дағдыларды қалыптастыруға бағытталған. Студенттерді пән аясында дайындау маркетингтік зерттеулер әдіснамасын және Интернет желісінің жұмыс істеуінің технологиялық аспектілерін пайдалану арқылы нарықтық мүмкіндіктерді зерттеуді қамтиды.
  • Несиелер 8
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top