Заманауи өнердегі авторлық «бренд»

  • Қазақстанның қазіргі заманғы бейнелеу өнерінде "бренд" ұғымы қалыптасады, ол жас суретшілердің авторлық туындыларын өзін-өзі сәйкестендіру және танымал етудің жаңа нысанына айналады. Қазіргі заманғы кескіндеме брендингінің коммуникативті, тұтынушылық мәселелері қарастырылады, әлеуметтік, гуманитарлық және қолданбалы аспектілері бойынша қазақстандық және халықаралық деңгейде өзара іс-қимыл жасайды. Курс теориялық және эмпирикалық материалдарды жан-жақты тану арқылы өнер саласындағы кәсіби құзыреттілікті қалыптастыруға бағытталған
  • Образовательная программа 8D02108 Сәндік өнер
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top