Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Маркетингтің мәні мен негізгі түсініктері. Маркетингтік ортаны зерттеу. Маркетингтік зерттеулер. Тауар нарықтарын зерттеу. Тұтынушыларды зерттеу. Кәсіпорын нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Маркетинг жүйесіндегі өнім. Тауар саясаты. Маркетинг жүйесіндегі баға. Тауарды сату. Маркетингтегі байланыс жүйесі. Халықаралық маркетинг. Пәнді оқу кезінде белсенді оқытудың келесі түрлері қолданылады – "Миға шабуыл", іскерлік ойындар, дискуссия, топтық және жұптық жұмыс және т. б.
-
Образовательная программа 6B04103 Есеп және аудит
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2