Маркетинг

  • Маркетингтің мәні мен негізгі түсініктері. Маркетингтік ортаны зерттеу. Маркетингтік зерттеулер. Тауар нарықтарын зерттеу. Тұтынушыларды зерттеу. Кәсіпорын нарығындағы тұтынушылардың мінез-құлқы. Маркетинг жүйесіндегі өнім. Тауар саясаты. Маркетинг жүйесіндегі баға. Тауарды сату. Маркетингтегі байланыс жүйесі. Халықаралық маркетинг. Пәнді оқу кезінде белсенді оқытудың келесі түрлері қолданылады – "Миға шабуыл", іскерлік ойындар, дискуссия, топтық және жұптық жұмыс және т. б.
  • Образовательная программа 6B04103 Есеп және аудит
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top