Микроэкономика (жетілдірілген курс)

  • Мақсаты: Магистранттардың микроэкономикалық талдау саласындағы білімдерін кеңейту және тереңдету, зерттеудің микроэкономикалық әдістерін, алған білімдерін кәсіби қызметте пайдалану дағдыларын пайдалана отырып, практикалық міндеттерді шешу дағдыларын жетілдіру. Мазмұны: нарықтың негізгі параметрлері. Тұтынушылардың мінез-құлық теориясы және нарықтық сұраныс. Фирма теориясы және нарық құрылымы. Экономикалық тепе-теңдік және әл-ауқат. Белгісіздік жағдайындағы таңдау теориясы
  • Образовательная программа 7M04107 Цифрлық экономика (ТМД ЖУ)
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top