Маркетинг

  • Курсты зерделеудің мақсаты студенттердің маркетинг туралы теориялық және практикалық білімдерін, оның маңыздылығы мен қажеттілігі туралы түсініктерін, сондай-ақ Қазақстан нарығында және шетелде тауарлар мен қызметтерді өндіретін салалардағы маркетингтік қызметтің нақты бағыттары мен технологиялары туралы білімдерін қалыптастыру, практикалық қызметтің әртүрлі салаларындағы заманауи маркетинг тұжырымдамаларын игеру және оларды басқарушылық қызметті қабылдау кезінде пайдалану болып табылады. Шешімдер.
  • Образовательная программа 6B04101 Мемлекеттік және жергілікті басқару
  • Несиелер 4
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top