Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг
-
Пәннің мақсаты студенттердің маркетинг, ғылым, нарықтық экономика субъектілерінің қызметін басқарудың әмбебап тәсілі туралы білім жүйесін қалыптастыру, сонымен қатар тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау дағдылары мен біліктілігін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік зерттеулердің әдіснамасы мен практикалық аспектілерін зерттеу және өнім мен баға саясатын оңтайландыру, сату желісін құру саясаты, жарнаманы және сатуды ынталандыру құралдарын дамыту.
-
Образовательная программа 6B04202 Кәсіпкерлік қызметті құқықтық қамтамасыз ету
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1