Маркетинг

  • Пәннің мақсаты студенттердің маркетинг, ғылым, нарықтық экономика субъектілерінің қызметін басқарудың әмбебап тәсілі туралы білім жүйесін қалыптастыру, сонымен қатар тиімді маркетингтік шешімдер қабылдау дағдылары мен біліктілігін қалыптастыру болып табылады. Мазмұны: маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік зерттеулердің әдіснамасы мен практикалық аспектілерін зерттеу және өнім мен баға саясатын оңтайландыру, сату желісін құру саясаты, жарнаманы және сатуды ынталандыру құралдарын дамыту.
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top