Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік зерттеулер негіздері
-
Пәннің мақсаты - маркетингтік шешім қабылдаудағы белгісіздікті азайту үшін маркетингтік зерттеу әдіснамасын, маркетингтік ақпаратты жинау, өңдеу және талдау әдістерін қолдану туралы білім мен дағдыларды игеру. Мазмұны: маркетингтік зерттеудің теориясы мен практикасының негізгі мәселелерімен танысу; нарықтық жағдайды талдау және болжау әдіснамасын, бәсекелік талдау және сатып алу мінез-құлқы мәселелерін зерделеу.
-
Образовательная программа 6B04202 Кәсіпкерлік қызметті құқықтық қамтамасыз ету
-
Несиелер 3
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 1