Басқару қызметін құжаттамалық қамтамасыз ету

  • Бұл пән кәсіпорындарда/ұйымдарда тиімді кеңсе жұмысын ұйымдастырудың негізгі принциптері мен әдістерін қалыптастыруға бағытталған. Пәндерді меңгергеннен кейін студент басқаруды құжаттамалық қамтамасыз етуді ұйымдастыру қағидаларын біледі, ұйымдастырушылық, нормативтік және ақпараттық-анықтамалық құжаттарды дайындайалады; құжаттармен жұмысты ұйымдастыру. Кәсіпорынның іскерлік тәжірибесінде құжаттардың ұтымды пайдаланылуын қамтамасыз ету, басқару құжаттарын дайындау мүмкіндігі; кеңсе жұмысында арнайы терминологияны қолдану - бұл құзыреттер қазіргі уақытта табысты менеджердің / басшының қажетті атрибуттары болып табылады.
  • Образовательная программа 6B04103 Өндіріс жүйелерін бизнес-басқару
  • Несиелер 3
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top