Маркетинг менеджмент

  • Пән маркетингті басқару саласындағы кәсіби білімдерді тереңдетуге, маркетингті басқару әдістері мен тәсілдерін сауатты қолдану арқылы компанияның тиімді дамуына қол жеткізе отырып, сатып алушының қазіргі қажеттіліктерін қанағаттандыруға және жаңаларын қалыптастыруға ықпал ету туралы түсінік қалыптастыруға мүмкіндік береді; корпоративтік, функционалдық, аспаптық деңгейлерде маркетингті басқару дағдыларын, кәсіпорынның тауарлық, бағалық, өткізу және коммуникациялық саясатын басқару дағдыларын, компания өнімдерін сегменттеу, таргеттеу және позициялау бойынша жұмыс жүргізу дағдыларын, компания клиенттерімен тиімді қарым-қатынас құру технологиясын меңгеру.
  • Образовательная программа 7M04101 Менеджмент (2 о.ж.)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 1
Top