Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Қоғаммен байланыс және жарнама бойынша коммуникациялардың тиімділігі
-
Пән жарнамадағы, қоғаммен байланыстағы әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің технологиясы мен әдіснамасын зерттейді; талдау, синтез әдісі арқылы қоғамдық орта мен қоғамдық пікірге зерттеулер жүргізуге; әлеуметтік және маркетингтік сауалнама әдістерін пайдалана отырып, нарықтық және әлеуметтік зерттеулер мәселелері бойынша консультация беруді жүзеге асыруға қабілетті, нысаналы фокус-топтардың артықшылығын анықтайды.
-
Образовательная программа 7M03201 Журналистика
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2