Қоғаммен байланыс және жарнама бойынша коммуникациялардың тиімділігі

  • Пән жарнамадағы, қоғаммен байланыстағы әлеуметтік және маркетингтік зерттеулердің технологиясы мен әдіснамасын зерттейді; талдау, синтез әдісі арқылы қоғамдық орта мен қоғамдық пікірге зерттеулер жүргізуге; әлеуметтік және маркетингтік сауалнама әдістерін пайдалана отырып, нарықтық және әлеуметтік зерттеулер мәселелері бойынша консультация беруді жүзеге асыруға қабілетті, нысаналы фокус-топтардың артықшылығын анықтайды.
  • Образовательная программа 7M03201 Журналистика
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top