Қызмет көрсету менеджменті

  • Стратегиялық және жедел басқару міндеттерін шешу үшін мотивацияның, көшбасшылықтың және биліктің негізгі теорияларын қолдану дағдыларын меңгеру, сондай-ақ топтық динамика процестерін және команданы қалыптастыру принциптерін білу негізінде топтық жұмысты ұйымдастыру, адами ресурстарға аудит жүргізу және ұйымдық мәдениетті диагностикалау. Қызмет көрсету саласындағы кәсіпорындарда басқарушылық шешімдерді негіздеудің нақты әдістері мен алгоритмдерін қолдану дағдыларын қалыптастыру үшін менеджмент жүйесінің негізгі элементтерін, олардың қызметтерін өндіруге және ұсынуға қатысты ерекшеліктерін, әртүрлі меншік нысандары мен салалық қызметтердің ұйымдарын басқарудағы ерекшеліктерін ескере отырып зерттеу.
  • Образовательная программа 6B04120 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top