Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Брендинг
-
Пәнді оқудың мақсаты студенттерді қазақстандық экономика жағдайында бренд құрудың негізгі ұғымдарымен және үлгілерімен таныстыру. Алынған құзыреттер келесіге мүмкіндік береді: брендті өзін-өзі бағалау, бәсекеге қабілеттілікті талдау негізінде кәсіпорынның брендін құру, тұтынушылық құндылықтарды, стереотиптерді зерттеу, өнімді/қызметті орналастыру, брендті жылжыту бойынша стратегиялық жоспарларды әзірлеу, брендті талдау әдістерін қолдану, ATL, TTL және BTL маркетинг құралдарын қолдану.
-
Образовательная программа 6B04103 Кәсіпорын менеджменті
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 4
-
Семестр 7