Маркетинг(Е)

  • Пәнді оқудың мақсаты – жалпы маркетинг қызметін ұйымдастыру туралы білім беру. Алынған құзыреттер мыналарға мүмкіндік береді: маркетинг қызметінің негізгі ұғымдарын, принциптерін, әдістерін қолдану, нарықты сегменттеуді және тауарларды немесе қызметтерді позициялауды жүзеге асыру, белгілі бір өнімге немесе қызметке қатысты маркетинг кешенін әзірлеу, баға арқылы тұтынушыға тауардың құны туралы түсінік беру, нарық пен тұтынушыларды сегменттеу, мақсатты сегменттерді анықтау.
  • Образовательная программа 6B04103 Кәсіпорын менеджменті
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top