Сапа менеджменті

  • Пәннің мақсаты сапа менеджменті түсінігі және оның қазіргі заманғы бағыттарының теориялық және тәжірибелік негіздерін үйрету, жаппай сапа менеджменті (TQM) және оны енгізудің модульдік жүйесін, сонымен қатар TQM жүйесі ерекшеліктері мен принциптерін түсіндіру, ISO сериялы халықаралық сапа жүйесінің стандарттарын түсіндіру және кәсіпорынның сапа жүйесін сертификаттауға дайындау. Сапа менеджменті жүйесін енгізу және жүргізу процедуралары бойынша дағдыларын қалыптастыру.
  • Образовательная программа 6B04140 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 4
  • Семестр 1
Top