Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг негіздері
-
Курс барысында маркетингтің негізгі принциптері мен тұжырымдамаларын меңгереді. Білім алушылар маркетинг-микстің негізгі элементтерін, соның ішінде өнімді, бағаны, жылжыту мен тартату процестерін үйренеді. Сонымен қатар нарықты сегменттеу, позициялау, маркетингтік зерттеу және тұтынушылық мінез-құлық ұғымдарын қарастырады. Крусты оқыту аясында білім алушыларға маркетингтің негізгі тұжырымдамаларын нақты жағдайларда қолдануға мүмкіндік беретін практикалық мысалдар мен тапсырмаларды қамтылады.
-
Образовательная программа 6B04140 Менеджмент
-
Несиелер 5
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 2