Маркетинг негіздері

  • Курс барысында маркетингтің негізгі принциптері мен тұжырымдамаларын меңгереді. Білім алушылар маркетинг-микстің негізгі элементтерін, соның ішінде өнімді, бағаны, жылжыту мен тартату процестерін үйренеді. Сонымен қатар нарықты сегменттеу, позициялау, маркетингтік зерттеу және тұтынушылық мінез-құлық ұғымдарын қарастырады. Крусты оқыту аясында білім алушыларға маркетингтің негізгі тұжырымдамаларын нақты жағдайларда қолдануға мүмкіндік беретін практикалық мысалдар мен тапсырмаларды қамтылады.
  • Образовательная программа 6B04140 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top