Инновациядағы брендинг

  • Бұл курстың мақсаты-брендтің мәнін, оның компанияның инновациялық қызметіне әсерін, бәсекелестік жағдайында орналасуын, тұтынушы санасын қалыптастыратын және компанияның орнын анықтайтын жаңа өнімнің немесе операцияның қасиеттерін зерттеу. Білім алушылар инновацияны жылжытуда және инновациялық үдерістерді ынталандыруда брендинг технологияларын пайдалану мүмкіндіктерін қарастырады, брендті қалыптастыру, брендингтің заманауи құралдарын пайдалана отырып, инновациялық идеяларды іске асыру білімдері мен дағдыларын алады.
  • Образовательная программа 6B04107 Халықаралық сауда және экономика
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top