Тұтынушылардың мінез-құлқы

  • Бұл курс маркетингті басқару контекстінде тұтынушылардың мінез-құлқына және шешім қабылдауға әсерін зерттейді. Білім алушылар тұтынушылық мәдениеттің барлық аспектілерін, оның ішінде біз брендтермен қалай әрекеттесетініміз, жарнамаға деген көзқарасымыз арқылы өзіндік тұжырымдаманы қалыптастырамыз және тұтыну арқылы басқа адамдармен қарым-қатынас жасайтынымызды бағалау үшін алған теориялық білімдеріне сүйенеді.
  • Образовательная программа 7M04108 Іскерлік әкімшілік (MBA)
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top