Бренд менеджменті (дуальды оқыту жүйесі бойынша пән)

  • Пән брендтің көп қырлы тұжырымдамасын, қазіргі жағдайда брендтердің маңыздылығының арту себептерін зерттейді, олардың түрлері, принциптері, заманауи модельдері мен стратегиялары, брендтің құндылығын бағалау тәсілдері сипатталады. Курс жоғары бәсекеге қабілетті нарық жағдайында бренд менеджменті саласындағы теориялық білім мен кәсіби дағдыларды игеру кезінде құзыреттілікті қалыптастыруға және компаниядағы брендтердің жағдайын бағалау қабілетіне бағытталған.
  • Образовательная программа 6B04107 Менеджмент
  • Несиелер 5
  • Семестр 1
Top