Брендинг және туристік дестинациялар маркетингі

  • Мақсаты: аумақтардың имидждік, инвестициялық, туристік және әлеуметтік тартымдылығын ескере отырып, оларды тауар санаттары ретінде жылжыту қабілеттерін қалыптастыру. Мыналар зерделенетін болады: туристік аумақтардың маркетинг және брендинг жүйесі; өнім ретіндегі туристік дестинация; өңірдің туристік өнімінің деңгейлері, өңірлік туристік өнімді қалыптастыруға және ілгерілетуге кешенді көзқарас; туристік аумақты ілгерілетудің негізгі нысандары мен әдістері.
  • Образовательная программа 7M11102 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 3
Top