Туризм саласындағы іскерлік риторика

  • Мақсаты: табысты кәсіби өзара әрекеттесу және адам ресурстарын басқару үшін іскерлік коммуникацияның әртүрлі жанрларында ақпаратты жинау, беру, қабылдау, талдау қабілетін қалыптастыру. Іскерлік коммуникацияның ерекшеліктері зерттеледі; сөйлеу әрекеті мен іскерлік қарым-қатынас түрлері, сөйлеу мәдениетінің негіздері; іскерлік коммуникация жанрлары, іскерлік коммуникация жағдайларын модельдеу, компанияның жұмысын жақсартудың тиімді механизмі ретінде оңтайлы байланыс алгоритмдерін таңдау қамтылады. .
  • Образовательная программа 7M11102 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top