Сапаны басқару негіздері

  • Пән ұйымның/кәсіпорынның экономикалық және басқарушылық мақсаттарына қол жеткізу, оның бәсекеге қабілеттілігін артты-ру құралы ретінде сапа менеджменті туралы негізгі ұғымдарды зерттейді-жаңалықтар, жалпыға бірдей сапа менеджменті (TQM) теорияларын және оны практикалық мәселелерді шешуде қолдану принциптерін, ұйым/кәсіпорын қызметінің тиімділігін арттырудың және оның бәсекелестік артықшылықтарын қалыптастырудың әртүрлі ғылымдарының негізгі әдістері мен әдістерін, ұйымды басқару жүйелерін әзірлеу тәртібін зерттейді.
  • Несиелер 6
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top