Бизнес-стратегияларды құру

  • Ақпараттық қоғам және ақпараттық орта, медианарықтың даму болашағы, қазіргі заманғы медиа дамуындағы бизнес модельдер, дәстүрлі журналистикадағы медиаменеджмент, заманауи медиамен бірге келген артықшылықтар, медиа кеңістіктің дамуындағы жарнаманың жетекші орны, танымдық және ойын-сауықтық, көңіл-көтерушілік контентке деген сұраныс, ойындар мен желідегі саяхаттар, аралас және виртуальды шындық модельдері, медиаконтент дамуындағы басқа да маңызды факторлар.
  • Образовательная программа 7M06109 Бизнес-анализ (1 ж.)
  • Несиелер 4
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 2
Top