Қызмет маркетингі

  • Пәнді оқу кезінде білім алушылар тарихи үрдістің заңдылықтары мен кезеңдерін, әлемдік және отандық экономикалық тарихтың негізгі оқиғалары мен үрдістерін; маркетинг эволюциясын; нарықты сегменттеу принциптерін; маркетинг құралдарының кешенін; шаруашылық жүргізуші субъектілердің қызметіне маркетингтік тұжырымдаманы қолдануды, интеграциялауды; өнімнің өмірлік циклі мен ассортиментін басқаруда бағалық стратегияларды әзірлеп, пайдалануды үйренеді.
  • Образовательная программа 6B04111 Маркетинг
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top