Маркетинг

  • Пән маркетингтің теориялық негіздері мен категориялық ұғымдық аппаратын оқып үйренуді, сонымен қатар фирмалар мен компаниялар қызметінде маркетингтің элементтері мен принциптерін қолдану бойынша практикалық дағдыларды меңгеруді мақсат етеді. Маркетинг осы фирма тиісті тауарларды өндіру арқылы ең жақсы түрде қанағаттандыра алатын қажеттіліктерді, мақсатты нарықтарды анықтауға бағытталған бизнес философиясы болып табылады. Маркетинг жеке кәсіпорындар деңгейінде де, өңірлік, мемлекеттік деңгейде де пайдаланылады.
  • Образовательная программа 6B04111 Экономика
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 2
Top