Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингті ұйымдастыру және басқару
-
Пәнді зерделеу маркетингтің тұжырымдамалары мен даму кезеңдері; сатып алу мінез-құлқы теориясы; тауардың (қызметтің) өмірлік циклі тұжырымдамасы; маркетинг кешенінің құрамдас бөліктерінің мазмұны; кәсіпорынды басқару жүйесінің жалпы құрылымындағы маркетинг қызметінің маңызы мен рөлі; сала кәсіпорындарында маркетингті пайдаланудың практикалық тәжірибесі туралы білім алуды көздейді.
-
Образовательная программа 6B11301 Бизнес логистика
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 2