Туризмдегі жарнамалық-ақпараттық қызмет

  • Пән жарнама теориясының маңызды аспектілерін, жарнамалық ақпаратты тарату құралдарын, туристік компанияның маркетингтік және жарнамалық стратегиясының өзара байланысын, жарнамалық науқанды ұйымдастыру мен жоспарлауды, туризмдегі жарнамалық қызметті жүзеге асырудың заманауи тұжырымдамаларын, әдістемелік негіздері мен практикалық ұсыныстарын қарастырады. Туристік қызмет саласындағы маркетингтік зерттеулерді тиімді ұйымдастыру принциптері ұсынылған.
  • Образовательная программа 6B11111 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 1
Top