Қаржылық маркетинг (екінші тілде )

  • Пән заманауи техникалық құралдар мен ақпараттық технологияларды пайдалана отырып, маркетингтік ақпаратты қорытындылау әдістері мен технологиялары туралы білімді, маркетингті жоспарлау мен бақылау әдістерін қолдану, маркетингтік коммуникациялар бағдарламаларын құру және басқару дағдыларын қалыптастырады.Пән стратегиялық және операциялық маркетингтің мәнін зерттейді; қаржылық маркетингтің қазіргі түрлері: нейромаркетинг , цифрлық, сенсорлық, латеральды және т.б.; қаржы нарықтарында маркетингтік зерттеулер жүргізу әдістері; қаржы нарығының субъектілері арасында маркетингтік қызметті ұйымдастыру.
  • Образовательная программа 6B04106 Қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
Top