Туризмдегі жарнамалық іс-әрекет

  • Курс мақсаты: туристік жарнама теориясының, туризмдегі жарнама туралы халықаралық конвенциялары ұғымдары мен терминдерін және UNWTO нұсқауларын игеру. Зерттеу аспектілері: жарнама (рөлі, функциялары, жарнаманың коммуникативтік сипаттамалары, даму тарихы, жарнама үдерісінің құрылымы, жарнаманың жіктелуі); туризм мен қонақүй сервисі қызмет көрсетулері жарнамасының ерекшеліктері; жарнамалық әсер тигізу технологиялары; ҚР жарнаманың нормативтік-құқықтық негіздері.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top