Халықаралық туризм географиясы

  • Мақсаты – кәсіби қызметте географиялық (аймақтық және кеңістіктік) ерекшеліктерге негізделген халықаралық туризмді дамытудағы ғылыми идеяларды, заңдылықтарды, практикалық тәжірибені түсіну, талдау және қолдану қабілетін қалыптастыру. Зерттелетін болады: ғылыми негіздер ұғымдар жүйесі, классификация, зерттеу әдістері ретінде қарастырылады; халықаралық туризм нарығының ерекшеліктері, сұраныс, ұсыныс, ағымдар мен өнімдер; даму факторлары/халықаралық туризм түрлері мен бағыттарының географиясы.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 4
Top