Туризмдегі этика және этикет

  • Мақсаты – іскерлік қарым-қатынас этикасының мәні мен негізгі принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру, табысты іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қызмет көрсету саласы маманының этикет нормаларын қолдану. Оқытылатын болады: кәсіптік этика және этикеттің негізгі ұғымдары, іскерлік әңгіме жүргізу ережелері, әртүрлі жағдайларда өзін-өзі ұстау, іскерлік техниканың ерекшеліктері, дастархан басында өзін-өзі ұстау ережелері және ұлттық этикет ерекшеліктері.
  • Образовательная программа 6B11101 Туризм
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 6
Top