Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Туризмдегі этика және этикет
-
Мақсаты – іскерлік қарым-қатынас этикасының мәні мен негізгі принциптерін түсіну қабілетін қалыптастыру, табысты іскерлік және кәсіби қарым-қатынас үшін қызмет көрсету саласы маманының этикет нормаларын қолдану. Оқытылатын болады: кәсіптік этика және этикеттің негізгі ұғымдары, іскерлік әңгіме жүргізу ережелері, әртүрлі жағдайларда өзін-өзі ұстау, іскерлік техниканың ерекшеліктері, дастархан басында өзін-өзі ұстау ережелері және ұлттық этикет ерекшеліктері.
-
Образовательная программа 6B11101 Туризм
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 3
-
Семестр 6