Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетингтік коммуникация негіздері
-
«Маркетингтік коммуникация негіздері» пәні маркетингтегі коммуникациялардың әдістері мен стратегияларын, соның ішінде жарнама, жылжыту, PR және медиа коммуникацияларды зерттеуге бағытталған. Мақсат – магистранттарды нарықта бренд пен өнімді ілгерілету және тұтынушылардың адалдығын арттыру үшін әртүрлі байланыс арналарын тиімді пайдалануға үйрету.
-
Образовательная программа 7M07201 Жеңіл өнеркәсіп өнімдерінің технологиясы және дизайны
-
Несиелер 5
-
Селективті тәртіп
-
Оқу жылы 1
-
Семестр 1