Маркетинг 1

  • Пәнді оқудың мақсаты – нарық жағдайында ұйымды басқарудың тұжырымдамасы мен жүйесі ретінде маркетинг бойынша білімдерді қалыптастыру. Пән маркетингтің теориялық негіздері мен концепцияларын, маркетингтік ақпарат жүйесін, маркетингтік зерттеулер жүргізу әдіснамасын, нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқы теориясының негіздерін, сегменттеу мен позициялаудың әдістемелік негіздерін, мақсатты нарықтарды анықтауды, маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік ақпарат жүйесін, маркетингтік зерттеулерді жүргізу әдістемесін зерттейді. кәсіпорынның маркетингтік ортасының құрылымы.
  • Образовательная программа 6B04107 Есеп, аудит және бизнесті бағалау
  • Несиелер 3
  • Оқу жылы 2
  • Семестр 1
Top