Біздің инстаграмға жазылыңыз, гранттық байқаудың нәтижелерін жіберіп алмау үшін!
Маркетинг 1
-
Пәнді оқудың мақсаты – нарық жағдайында ұйымды басқарудың тұжырымдамасы мен жүйесі ретінде маркетинг бойынша білімдерді қалыптастыру. Пән маркетингтің теориялық негіздері мен концепцияларын, маркетингтік ақпарат жүйесін, маркетингтік зерттеулер жүргізу әдіснамасын, нарықтардағы тұтынушылардың мінез-құлқы теориясының негіздерін, сегменттеу мен позициялаудың әдістемелік негіздерін, мақсатты нарықтарды анықтауды, маркетингтің теориялық негіздерін, маркетингтік ақпарат жүйесін, маркетингтік зерттеулерді жүргізу әдістемесін зерттейді. кәсіпорынның маркетингтік ортасының құрылымы.
-
Образовательная программа 6B04107 Есеп, аудит және бизнесті бағалау
-
Несиелер 3
-
Оқу жылы 2
-
Семестр 1