Брендтерді басқару

  • Ол брендтерді құру, имидждік стратегияларды әзірлеу және енгізу мәселелерін, бренд саясатын жүзеге асыру және оны басқару әдістерін зерттейді. Ұзақ мерзімді тұтынушылық қалауды қалыптастыру процесі сатып алушыға тауардың немесе қызметтің артықшылықтарын, олардың ұсынылатын ұқсас өнімдермен немесе қызметтермен салыстырғандағы ерекшеліктерін көрсету, тұтынушылардың санасында тұрақты бірлестіктерді қалыптастыру, осы өніммен, оның брендімен байланысты әсерлер.
  • Образовательная программа 6B04106 Цифрлық экономикадағы менеджмент
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 2
Top