Бизнес және экономика негіздері

  • Студенттердің ҚР экономикасының дамуындағы кәсіпкерліктің рөлін түсінуі. Заманауи маркетинг және брендинг негіздері. ҚР-дағы кәсіпкерлік қатынастарды реттейтін нормалардың мазмұны. Макро, мезо және микро деңгейлердегі экономика үшін бизнес-кәсіпкерлікті дамытудың маңызы. Стратегиялардың ықтимал нұсқаларын, стратегиялық баламаларды әзірлеу әдістерін қалыптастыру және кәсіпорынның нақты стратегиясын таңдау. Бизнес мәселелерін шешуге арналған заманауи маркетингтік құралдарды қолдану салалары. Оқыту әдістері: жағдайларды талдау, пікірталас
  • Образовательная программа 6B06191 Блокчейн инженериясы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 3
  • Семестр 5
Top