Экономикадағы маркетинтік зерттеулер

  • Пәннің мақсаты маркетингтік стратегиялардың тиімділігіне және бизнес саласында басқарушылық шешімдер қабылдауға әсер ететін тұтынушылардың қалауы, бәсекелестік ортасы, сұраныс пен ұсыныс тенденциялары туралы өзекті ақпаратты анықтау мақсатында нарықтық құбылыстарды жүйелі талдау әдістері мен әдістерін оқыту болып табылады. Осы пәнді оқу арқылы магистранттар фактілерге негізделген маркетингтік ұсыныстарды қалыптастыру және табысты маркетингтік жоспарларды әзірлеу үшін қажетті деректерді жинау, талдау және интерпретациялау дағдыларын меңгереді, бұл нарықтың өзгермелі жағдайларына неғұрлым тиімді бейімделуге және қазіргі экономикалық ортада бәсекелестік артықшылықтарға қол жеткізуге ықпал етеді.
  • Образовательная программа 7M04122 Экономика
  • ВУЗ
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Оқу жылы 1
  • Семестр 1
Top