Дизайн негіздері және маркетолог құралдары (MINOR)

  • Пән болашақ мамандарда дизайнерлік жобаларға арналған коммуникациялық науқанды әзірлеуде теориялық білім мен практикалық дағдылар жүйесін, бизнестегі нәтижелердің жоғары деңгейіне қол жеткізудің жаңа тәсілдерін қолдану мәселелері туралы қалыптастырады. Курс мыналарды зерттейді: дизайн-жобалар нарығының ерекшелігін түсіну; зерттеу дағдыларын одан әрі дамыту үшін бастапқы теориялық-қолданбалы база; сапалы және сандық зерттеулер жүргізу және маркетингтік бағдарламалар құру; дизайн-жобаларды тұтынушыларды зерттеу әдістері; дизайнер брендін және оның жобасын орналастыру құралдарын игеру.
  • Образовательная программа 6B04112 Мемлекеттік қаржы
  • Несиелер 5
  • Селективті тәртіп
  • Семестр 1
Top